Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Reparation af din mobil

Information til reparation

Hvis du oplever problemer med den mobil, du har købt hos OiSTER, skal du følge vores guide, inden du sender mobilen til reparation. 

Vil du oprette en reparationssag, kan du vælge én af disse to muligheder: 

  • Opret reparationssagen her og send din mobil til værkstedet. Du vil modtage gratis fragtlabel fra StayOnline via mail.
  • Du kan også aflevere den hos vores værksted, StayOnline  - se listen over walk-in-shops her 

Uanset hvilken mulighed du vælger, skal du have følgende oplysninger klar: 

  • Dit fulde navn, adresse, mobilnummer og mailadresse
  • Dit købsbevis på mobilen
  • Mobilens IMEI-nummer. Få IMEI-nummeret frem på din mobil ved at taste *#06# (og evt. ring op) eller find det på købsbeviset
  • En detaljeret fejlbeskrivelse. En god fejlbeskrivelse vil gøre det nemmere for værkstedet at finde og reparere fejlen, og du vil få din mobil retur hurtigere

Inden du sender din mobil til reparation

Inden du sender din mobil til reparation, skal du gøre følgende: 

  • Lav en backup/sikkerhedskopi af dine vigtige data, fordi din mobil højst sandsynligt vil komme tilbage nulstillet
  • Tag en kopi af dit købsbevis (kan findes på Mit OiSTER, under Dokumenter). Det skal uploades hvis du opretter reparationen online eller medbringes hvis du indleverer i en StayOnline Walk-In shop.
  • Tag dit simkort ud af mobilen, så du kan bruge det i en anden mobil, mens din mobil er til reparation. Har du eSIM, kan du blot bestille et nyt på Mit OiSTER til at bruge i en anden mobil, og igen bestille et nyt når mobilen kommer retur
  • Print kvitteringen og pakkelabel, du modtager via mail fra StayOnline.
  • Deaktivér tjenesten "Find min iPhone", inden du sender mobilen ind til værkstedet. Se hvordan her


Indlevering på værksted

Vores værksted har walk-in-shops, som du kan benytte dig af. Du skal fortsat bruge dit købsbevis fra OiSTER.

 

Rettigheder angående reparation af mobil

Her kan du få svar på diverse spørgsmål og få mere viden om dine rettigheder ved reparation af din mobil:
Klik her for at se Forbrugerstyrelsens svar og råd omkring reparationer af mobiler

Reklamation af løbehjul

Oplever du fejl eller mangler på dit GoRunner løbehjul, skal du lave en reklamationssag. Det kan du gøre enten ved at kontakte vores Kundeservice eller ved at kontakte GoRunner direkte på mailen kontakt@gorunner.dk