Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Opsigelse

Overvejer du at opsige dit abonnement?

Det er vi kede af! Hvis dine behov har ændret sig, eller du er utilfreds med noget, så håber vi, at du vil give os en chance for at gøre det bedre. Ring på 70 31 30 70 - så gør vi vores bedste for at finde en god løsning.

.

Skift dit abonnement
Vidste du, at du kan skifte dit abonnement én gang om måneden? Og det er helt gratis! Kig ind på Mit OiSTER og se om du ikke kan finde et abonnement, der passer dig bedre.

 

Vil du alligevel forlade os? Så læs først her

Opsig abonnement

Du kan opsige dit abonnement på Mit OiSTER. Når vi har modtaget din opsigelse, sender vi dig en bekræftelse på mail.

Du kan bruge dit abonnement resten af måneden, når du opsiger. Dvs. uanset om du opsiger d. 5. maj eller d. 25. maj, opsiges abonnementet d. 31. maj, og du bliver ikke opkrævet abonnement for juni.

Ønsker du at annullere opsigelsen, kan du gøre det her tidligst én time efter, du har lavet opsigelsen på Mit OiSTER.

Er du sikker på, at du vil opsige dit abonnement? Måske har OiSTER et andet abonnement, der passer dig bedre - det er helt gratis at skifte dit abonnement. Skift abonnement her.

Skal du flytte til et andet selskab?

Du skal ikke selv opsige dit abonnement hos os, hvis du flytter dit nummer til et andet selskab. Det gør det nye selskab for dig. Tilmeld dig hos et andet teleselskab, og bed dem om at lave en nummerflytning.

Datoen for nummerflytningen, og dermed opsigelsen hos OiSTER, er automatisk den sidste dag i måneden, medmindre det nye selskab specifikt har valgt en anden dato. Vælger du at få flyttet nummeret hurtigst muligt, vil du ikke få refunderet abonnementsbetalingen for indeværende måned.

Bemærk, at du selv skal opsige dit internetabonnement hos os, hvis du flytter til et andet selskab.

Afdragsordning

Har du en afdragsordning hos OiSTER, fortsætter den til afdragsordningens udløb, selvom dit nummer bliver flyttet i mellemtiden.

Binding

Er du i binding, er datoen for opsigelsen ved udløb af bindingen. Dvs. har du binding til juni og opsiger abonnementet i marts, er abonnementet aktivt til den dato i juni, der ligger 6 måneder efter din binding startede. Opsiger du abonnementet efter bindingsperiodens ophør, vil det opsiges til udgangen af måneden.

Ophæv pause

Abonnement på pause

Har du et abonnement på pause genaktiverer vi det efter de 6 måneder og du betaler igen for dit abonnement. Vi sender dig en mail 14 dage inden, dit abonnement bliver aktiveret igen.

 

Ophæv pause

Får du behov for at ophæve pausen, inden de 6 måneder er gået, kan du aktivere dit abonnement på Mit OiSTER her. Når dit abonnement er aktivt, betaler du igen for det. Bemærk, at din næste abonnementsbetaling derfor vil være for de dage abonnementet har været aktivt, samt næstkommende måned. Vi sender dig løbende information på mail i pauseperioden.


Forlæng pause

Pauseperioden kan ikke forlænges. Når din pauseperiode er ophørt, er det ikke længere muligt at sætte abonnement på pause, da muligheden udgår.