Abonnementstjek
OiSTER hjælper med at finde det helt optimale mobilabonnement til dig!
OiSTER hjælper med at finde det helt optimale mobilabonnement til dig!
Har du det rigtige abonnement? Baseret på dit nuværende forbrug, sender vi dig hver 3. måned en mail, som fortæller, om du med fordel kan skifte abonnement.
Såfremt du ønsker at ændre dit abonnement, på baggrund af disse anbefalinger, kan du gøre det på Mit OiSTER.
Denne service er selvfølgelig ganske gratis og uforpligtende. Du kan derfor altid afmelde dig igen.
Dit behov og dermed også dit forbrug kan ændre sig over tid. Derfor er det vigtigt at holde øje med, om dit abonnement bør justeres. Der er ingen grund til at betale for meget for et abonnement, du ikke bruger fuldt ud.
Den anbefaling, vi sender til dig, vil matche dit faktiske forbrug med dit nuværende abonnement. Det vil derfor være en anbefaling af, om det kan betale sig for dig at op- eller nedjustere til et andet abonnement end det, du har i dag.
Er du OiSTER mobilkunde, kan du logge ind på Mit OiSTER og tilmelde dig OiSTERs Abonnementstjek.
Du kan følge med i dit forbrug på Mit OiSTER. Husk at være opmærksom på, at der kan være forsinkelse på afregningen af dit forbrug.