Vi kan ikke give dig den bedste oplevelse

Vi kan se, du bruger en browser af ældre dato. For at få den bedste oplevelse af oister.dk, skal vi bede dig opdatere din browser til en nyere version af Chrome, Internet Explorer, Sarafi eller Firefox.

Spørgsmål?

... eller brug for hjælp, så kan du finde diverse
kontaktinformationer herunder.

Hjælp

Har du spørgsmål til din betaling, nummerflytning, abonnementsskift eller lignende, kan du finde svar på mange spørgsmål i vores FAQ.

Mit OiSTER

Husk at du altid kan logge på Mit OiSTER for at skifte abonnement, se dine betalinger, bestille simkort, finde din PIN- og PUK-kode, tjekke dit forbrug, aktivere simkort og meget mere.

Åbningstider

Hos OiSTER gør vi vores bedste for at give dig svar på dine spørgsmål om mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonen.

Privatkunde?

Er du privatkunde, kan du kontakte os på: 70 31 30 70

Har du brug for hjælp til oprettelse af abonnement?
Kan du kontakte os på: 70 31 30 81

Åbningstider

Vi holder lukket i weekenden, helligdage, Grundlovsdag samt 31. december.   

Mandag kl. 8.00-17.00
Tirsdag kl. 9.00-17.00
Onsdag kl. 9.00-17.00
Torsdag kl. 9.00-17.00
Fredag kl. 9.00-15:30

Vær opmærksom på, at du kan opleve ekstra ventetid, hvis du ringer til os i starten af måneden.

Erhvervskunde?

Er du erhvervskunde, kan du kontakte os på:
60 55 55 55

.

Kontakt os

Vedhæft evt. fil

Tyverispærring?

Skal du tyverispærre dit simkort kan du gøre det på to måder. Du kan spærre det på Mit OiSTER, eller du kan ringe til vores Kundeservice på 70 31 30 70 døgnet rundt, og trykke ”1” for at benytte vores selvbetjening.

Adresse

OiSTER (Hi3G Denmark ApS)
Fadet 4
1799 København V
CVR nr.: 26123445

Markedsføring

Har du forslag til kampagner eller samarbejde, kan du kontakte email: marketing@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.

Presse

Pressehenvendelser o.lign. bedes rettes til email: presse@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.