Det er vigtigt for os, at alle vores kunder er glade og tilfredse med at være kunder hos OiSTER, og vi gør vores bedste for at give alle en god kundeoplevelse og en god behandling hos os. Hvis du ikke har haft en god oplevelse hos os, vil vi derfor meget gerne høre fra dig, så vi kan hjælpe dig og samtidig gøre vores service endnu bedre fremover.
At kende vores kunders oplevelser er nemlig afgørende for, at vi kan udvikle og tilpasse vores arbejdsgange, så det er nemt at være kunde hos OiSTER.
Sådan kan du klage
I de fleste tilfælde kan du få hjælp og få svar på dine spørgsmål ved at kontakte vores kundeservice. Her sidder medarbejdere, der hurtigt kan løse og rette eventuelle fejl og misforståelser.
Hvis du vælger at sende e-mail eller brev, så husk at skrive dit kundenummer i klagen.
Ring til os
Privat: 70 31 30 70
Erhverv: 60 55 55 55
Send brev
Send dit brev til
OiSTER
Fadet 4
1799 København V
Skriv "Klage" på brevet.
Er du uenig i vores afgørelse?
Du har tre muligheder for at gå videre med din klage, hvis vi har givet dig afslag på din klage, og du er uenig i vores afgørelse.
1) Handler din klage om dit abonnement (f.eks. regninger) kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. th, 1609 København V, tlf. 33186900, www.teleanke.dk. Du skal betale et gebyr til Teleankenævnet for at klage.
2) Handler din klage om en vare (f.eks. en telefon), du har købt hos os, kan du klage til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager (tidl. Center for Klageløsning), Toldboden 2, 8800 Viborg, tlf. 72405600 via klageportalen på www.nævneneshus.dk. Varen, du vil klage over, skal som udgangspunkt have kostet mindst 1.100 kr. Beløbsgrænsen kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
3) Du kan også indgive din klage gennem Europa-Komissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr. Det er særligt relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@oister.dk.