Med OiSTER Bonus kan du nemt optjene point og spare penge på din månedlige OiSTER-betaling. Uanset om du handler hos kendte danske butikskæder, nyder et måltid på en lokal restaurant eller café eller shopper online, kan du optjene point med OiSTER Bonus.
Sådan gør du:
Download appen og opret en profil | |
Tilføj dit betalingskort | |
Shop hos vores partnere og få point retur | |
Pointene bruges automatisk til din næste OiSTER-betaling |
.
Spørgsmål og svar om OiSTER Bonus
Hvad er OiSTER Bonus?
Med OiSTER Bonus kan du optjene point til din månedlige OiSTER-betaling. Du optjener point ved at downloade OiSTER Bonus-appen, tilmelde dig og handle hos en af de butikker, webshops og restauranter, vi samarbejder med over hele landet.
.
For hvert optjent point trækker vi 1 krone fra din næste regning, dvs. 1 point = 1 krone. Jo flere point du optjener, jo billigere bliver din næste månedlige OiSTER-betaling.
.
Det koster ikke noget at være med i OiSTER Bonus, og du skal blot tilmelde dig i appen og handle hos vores partnere – så optjener du point, som hver måned automatisk bliver brugt til betaling af dit abonnement.
Hvad koster det at bruge OiSTER Bonus?
Det koster ikke noget at oprette sig og bruge OiSTER Bonus. Der er ingen oprettelsesgebyrer, og du modtager dine point helt automatisk, når du betaler med dine tilmeldte betalingskort hos vores partnere.
Hvor kan jeg optjene point?
Du kan optjene point hos en lang række butikker, restauranter, caféer og webshops over hele landet. Du kan se et udpluk af vores partnere her og i appen kan du finde alle partnere.
Hvilke betalingsmuligheder kan jeg bruge hos OiSTER Bonus partnere?
Under hver partner i OiSTER Bonus-appen kan du se, hvilke betalingsmuligheder den enkelte partner tilbyder.
Kan jeg optjene point, hvis jeg betaler kontant?
Nej, du skal betale med dine tilmeldte betalingskort for at optjene point.
Hvornår registreres mine optjente point?
Dine point opdateres to gange om dagen, men i visse tilfælde kan det tage op til et par dage. Der kan også være situationer, hvor dine point først registreres, når betalingen for dit køb er gennemført. Fx skal varen ved onlinekøb sendes, og pengene skal trækkes, før pointene registreres. Når dine point er registreret, kan du se transaktionen i appen.
Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit betalingskort, det bliver spærret, eller jeg får et nyt?
Dine point tilskrives din OiSTER Bonus-konto. Derfor mister du ikke dine point, selvom du mister dit kort eller får et nyt kort. Du skal dog huske at tilmelde dit nye betalingskort for at fortsætte med at optjene point.
Hvor mange point optjener jeg på mit køb?
Det er den enkelte partner, der fastsætter, hvor mange point man optjener. Satsen varierer fra partner til partner. Find oversigten over vores partnere og hvor mange points man kan optjene i OiSTER Bonus-appen.
Hvad gør jeg, hvis mine point ikke er blevet registreret ?
Kontakt OiSTER Bonus direkte i appen eller på mail kundeservice@oisterbonus.dk, så svarer vi inden for 1-3 hverdage.
Hvad sker der med mine point, hvis jeg afmelder OiSTER Bonus?
Når du afmelder OiSTER Bonus, optjener du ikke længere point, og eventuelle optjente point bortfalder. Tilmelder du dig OiSTER Bonus igen inden for 14 dage, gendannes dine point – helt automatisk.
Hvad sker der med mine point, hvis jeg flytter mit nummer til et andet teleselskab?
Opsiger du dit OiSTER-abonnement, bortfalder dit medlemskab af OiSTER Bonus samt eventuelle optjente point. Fortryder du inden for 14 dage og tilmelder dig OiSTER Bonus igen, vil dine point blive gendannet. Efter 14 dage kan pointene desværre ikke gendannes.
Har du yderligere spørgsmål?
Har du spørgsmål vedrørende OiSTER Bonus, kan du kontakte os på kundeservice@oisterbonus.dk.
.
Vi svarer inden for 1-2 hverdage.