Abonnementer med streaming
Hvis du skal have et abonnement med streaming - så skal du have OiSTERtainment!
Se alle vores abonnementer med streaming her.
Hvornår kan jeg bruge min nye streamingtjeneste?
Når du bestiller et OiSTER-abonnement med streaming, kan du tage det i brug, så snart dit OiSTER-abonnement er aktivt.
Har du bestilt nummerflytning?
Så kan du bruge tjenesten fra den dato, dit nummer flytter over til OiSTER, og hvor du enten kan tage dit fysiske OiSTER-simkort i brug eller aktivere dit eSIM. Der går typisk 30 dage, før dit nummer flytter over til OiSTER.
Har du bestilt et nyt nummer?
Så er det fra den dato, hvor du enten tager dit fysiske OiSTER-simkort i brug eller aktiverer dit eSIM – dog senest 45 dage fra du har bestilt dit abonnement. Du vil modtage en mail med et aktiveringslink.
Har du skiftet dit OiSTER-abonnement til et OiSTER-abonnement med streaming?
Når du skifter til et abonnement, der indeholder streaming, vil både det nye abonnement og din adgang til streamingtjeneste(r) blive aktiveret med det samme. Du modtager en mail med et aktiveringslink, som du skal bruge til at komme i gang.
Opsigelse af din(e) streamingtjeneste(r) hos OiSTER
Hvis du ikke har brug for streaming i dit abonnement længere, kan du skifte til et uden ved at logge ind på Mit OiSTER.
Ønsker du at opsige dit OiSTER-abonnement med streaming? Du kan opsige på Mit OiSTER, eller kontakte os på mail eller telefon. Du skal ikke tage kontakt til den pågældende streamingtjeneste.
Vil du flytte dit nummer til et andet teleselskab? Kontakt det pågældende selskab og bed dem flytte nummeret for dig. Så bliver dit nummer hos OiSTER automatisk opsagt.
Overdrag dit abonnement med streaming
Hvis du overdrager dit abonnement med streaming, vil streamingtjenesten følge abonnementet og altså kunne bruges af modtageren. Modtageren skal bare oprette sig hos tjenesten via OiSTER med sin egen e-mail. Du kan overdrage dit abonnement her.