Fortrydelse af abonnement
Du kan fortryde dit abonnement inden for 14 dage på Mit OiSTER her. Det gælder både mobilabonnementer med og uden nummerflytning, samt internetabonnementer.
Kontakt vores Kundeservice, hvis du ønsker hjælp til at fortryde dit abonnement. Når abonnementet er fortrudt, klipper du blot dit fysiske simkort over og smider det ud. Har du bestilt eSIM, skal du ikke foretage dig noget.
Fortrydelse af mobil, router eller andet hardware
Kontakt os via mail eller telefon, hvis du fortryder dit køb. Husk at pakke varerne forsvarligt ind sende dem retur i original emballage med alle tilhørende kabler, headset og andet tilbehør. Du kan fortryde dit køb i op til 14 dage efter du har modtaget varen. Send dit køb retur som en pakke, så du har et forsendelsesnummer og en kvittering på afsendelse. Pakken skal sendes med PostNord.
Ødelæg ikke varens emballage med tape eller pakkelabel direkte på emballagen. Er emballagen ødelagt, kan vi ikke garantere, at det fulde købsbeløb kan tilbagebetales.
Send din ordre retur til:
OiSTER
Postboks 200
0914 Københavns Pakkecenter
Har du fortrudt dit køb inden pakken er nået frem, kan du nægte modtagelse når PostNord leverer din pakke. Er du ikke hjemme når posten kommer, kan du nægte modtagelse på det posthus, hvor pakken ligger til afhentning. Nægter du ikke modtagelse på posthuset, ligger pakken der i 14 dage, før den automatisk sendes retur. Når vi modtager pakken retur, tilbagefører vi dine penge til den betalingsform, du har købt varen fra.