Hjælp til iPhone
Oplever du problemer med din iPhone, skal du genstarte din mobil.
Har du specifikt problemer med at sende/modtage iMessage/MMS-beskeder, så tjek at modtagerens mobilnummer er indtastet korrekt. Er nummeret korrekt, og virker det fortsat ikke, skal du slå ”Flytilstand” til i 30 sekunder – og derefter slå det fra igen for at gendanne forbindelsen til netværket.
Virker data, MMS eller iMessage ikke, skal du nulstille netværksindstillingerne på din iPhone:
- Vælg ”Indstillinger”
- Vælg ”Generelt”
- Vælg ”Nulstil”
- Vælg ”Nulstil netværksindstillinger”
Mobilen genstarter og sætter indstillingerne op fra dit OiSTER-simkort. Du mister ikke informationer på din mobil ved denne nulstilling, ud over gemte WiFi-koder. Koderne skal du indtaste igen, næste gang du logger på et WiFi-netværk.
Oplever du fortsat problemer, så test dit fysiske OiSTER-simkort i en anden mobil for at tjekke om der er problemer med simkortet, eller om der er problemer med din iPhone. Kontakt vores Kundeservice, hvis problemet følger simkortet. Kontakt Apple Support, hvis simkortet virker i en anden mobil.