Spørgsmål?
... eller brug for hjælp, så kan du finde diverse
kontaktinformationer herunder.
... eller brug for hjælp, så kan du finde diverse
kontaktinformationer herunder.
Har du spørgsmål til din betaling, nummerflytning, abonnementsskift eller lignende, kan du finde svar på mange spørgsmål i vores FAQ.
Husk at du altid kan logge på Mit OiSTER for at skifte abonnement, se dine betalinger, bestille simkort, finde din PIN- og PUK-kode, tjekke dit forbrug, aktivere simkort og meget mere.
Hos OiSTER gør vi vores bedste for at give dig svar på dine spørgsmål om mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonen.
Vi holder lukket i weekenden, helligdage, Grundlovsdag samt 31. december.
Mandag kl. 8.00-17.00
Tirsdag kl. 9.00-17.00
Onsdag kl. 9.00-17.00
Torsdag kl. 9.00-17.00
Fredag kl. 9.00-15:30
Vær opmærksom på, at du kan opleve ekstra ventetid, hvis du ringer til os i starten af måneden.
Er du erhvervskunde, kan du kontakte os på:
60 55 55 55
Skal du tyverispærre dit simkort kan du gøre det på to måder. Du kan spærre det på Mit OiSTER, eller du kan ringe til vores Kundeservice på 70 31 30 70 døgnet rundt, og trykke ”1” for at benytte vores selvbetjening.
OiSTER (Hi3G Denmark ApS)
Fadet 4
1799 København V
CVR nr.: 26123445
Har du forslag til kampagner eller samarbejde, kan du kontakte email: marketing@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.
Pressehenvendelser o.lign. bedes rettes til email: presse@oister.dk. Vi yder ikke kundeservice på mailadressen.